Voor elk bedrijf is het belangrijk om snel maar vooral efficiënt te werken. Door het instellen van een voice response system help je je klanten erg snel, zonder dat daar veel werk bij komt kijken. Een voice response system is een slim keuzemenu die ervoor zorgt dat bellers op de juiste plek terecht komen.
Jesse Sprikkelman van ProduMedia spreekt voice response systems in voor bedrijven. “Ze koppelen vaak terug dat het hierdoor veel makkelijker is geworden om telefoontjes goed af te handelen. De bellers komen namelijk direct op de juiste plek terecht. En hoeven dus niet meer tot in den eeuwigheid doorverbonden te worden.”
Ook voor kleine bedrijven heeft een voice response system veel meerwaarde. “Lang niet alle ZZP’ers hebben tijd om telefoontjes te beantwoorden. Je kan een voice response system bijvoorbeeld antwoord laten geven op de meest gestelde vragen. Deze hoef je dan zelf niet meer te beantwoorden. Ook kun je makkelijk een voicemail instellen voor momenten wanneer je niet aan het werk bent.”
Veel bedrijven besparen op een voice response system en laten het inspreken door een medewerker. Dat is een grote fout, meent Sprikkelman. “Mensen spreken het dan in via hun telefoon. Het geluid is daarom erg slecht. En soms hoor je zelfs geroezemoes op de achtergrond. Klanten krijgen dan het idee dat je niet investeert in ze. Dus ze besluiten de verbinding te verbreken.”
Een voice response system hoef je maar eenmalig aan te schaffen. Sprikkelman spreekt alle keuze menu-opties voor je in. Deze hoef je zelf dan alleen nog maar te implementeren in je belsysteem. Wil je in de toekomst een extra optie toevoegen, dan valt dit heel goedkoop te regelen.
Jesse Sprikkelman van ProduMedia geeft je bedrijf een warme en vriendelijke stem. Doordat je zijn stem kan kennen van diverse radiozenders en podcasts geeft het ook gelijk een betrouwbaar gevoel.
Laat nu je volledige voice response system inspreken voor maar 85 euro. Neem hier direct contact op met Jesse Sprikkelman van ProduMedia.